לימוד איטלקית – השפה היפה בעולם

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

נדמה שאם היינו מתבקשים לדרג את השפות הכי יפות בעולם, כנראה שאיטלקית וספרדית היו נאבקות על הבכורה. נכון, ספרדית היא הרבה יותר פופולארית , בעיקר בזכות העובדה שיבשת שלמה כמעט מדברת אותה, אך איש לא ייקח מהאיטלקית את הגלגול הלשוני, החופשיות, החברתיות שלה. את מה שהופך אותה לשפה שגם מי שאיננו מבין בה מילה, נהנה לשמוע אותה.

שלא יהיה לכם ספק, האיטלקית אומנם מדורגת בעשיריה השנייה בקרב השפות המדוברות בעולם, עם קרוב ל-60 מיליון איש שמדברים את השפה, הרחק מהספרדית, הצרפתית ובוודאי מהאנגלית, אך היא נחשבת לאחת השפות הפופולאריות ללימוד. לצד לימוד אנגלית, לימוד גרמנית, לימוד ספרדית, סינית וצרפתית.

למה כל כך הרבה אנשים מתעניינים בנושא של לימודי איטלקית?

ההסבר לפופולאריות הגדולה של לימוד איטלקית הוא גם העובדה שמדובר בשפה שקל ללמוד (להבדיל נגיד מההודית או היפנית) וגם בגלל שהיא הרבה יותר שימושית משפות אחרות שנמצאות ברשימת השפות המדוברות ביותר למשל בנגאלית, טורקית או קוריאנית . במובן הזה, אתם בחברה טובה.
מעבר לכך, בשפה האיטלקית יש משהו מאוד רומנטי וייחודי וכיום, הודות לרשת האינטרנט, קיימת אפשרות ללמוד את רזי השפה במגוון רחב של דרכים ותצורות – ואפילו מבלי לצאת מהבית באמצעות לימודי איטלקית אונליין.

היכן ניתן ללמוד איטלקית 

כמו כל מדינה שמכבדת את עצמה, גם איטליה מעודדת את הפצת השפה האיטלקית ולימוד התרבות המקומית. לכן בשגרירות איטליה ניתן למצוא  את המכון האיטלקי לתרבות.
מדובר במכון שמטרתו לעודד את הישראלים לגלות את התרבות האיטלקית  (זו שמעבר לאוכל ויין), וכן ללמוד את השפה. במסגרת המכון ניתן ללמוד שורה של קורסים במסגרת לימוד איטלקית:

  • קורסי הכנה ללימודים באיטליה – מיועד לסטודנטים שמבקשים לעבור ללמוד באיטליה – לא מעט סטודנטים טסים לאיטליה ללימודי עיצוב או רפואה.
  • קורסי שיחה – קורסים אשר מתאימים בעיקר עבור מי שיש לו את הבסיס בשפה ומעוניין לתרגל ו/או לשפר את יכולת השיחה בשפה.
  • קורסים לסטודנטים – הן עבור מי שרוצה לעבור ללמוד באיטליה והן עבור מי שרוצה ללמוד איטלקית עבור לימודים בתארים מתקדמים בישראל יוכל למצוא את הקורסים הללו כמתאימים ביותר.
  • קורסי ספרות ואקטואליה –  קורסים אשר מיועדים למי שיש כבר ידע בשפה האיטלקית ומעוניין לחזק את היכולת שלו להתעמק בתרבות ובאקטואליה האיטלקית.
  • קורסים רגילים – כמו בכל מכון תרבות ובית ספר לשפות, גם כאן אנחנו יכולים ליהנות מקורסים רגילים ללמוד איטלקית. כמובן, שיש קורסים אשר מחולקים לקבוצות על פי רמות – מתחילים, בינוניים ומתקדמים.

מלבד המכון האיטלקי לתרבות, אנחנו יכולים ליהנות מלימודי איטלקית גם בבתי ספר של לימודי שפות, כגון ברליץ, דיאלוג, וכן איטליה הקטנה, בית ספר ייחודי שעורך קורסים ללימוד איטלקית לעסקים, תרבות, תיירות ורשימת האפשרויות עוד ארוכה.

 

בשגרירות איטליה ניתן למצוא את המכון האיטלקי לתרבות. במסגרת המכון ניתן ללמוד קורסי לימוד איטלקית

לימוד עצמי של השפה האיטלקית ואפשרויות להעשרה

כדי ללמוד איטלקית , אנחנו ממליצים לכם לתרגל את השפה באמצעות קריאה של ספרים באיטלקית, עיתונים (קוריירה דלה סרה, לה רפובליקה), לצפות בתוכניות טלוויזיה איטלקיות וכמובן קולנוע איטלקי (המלצה שלנו, קסם הנעורים, רומן קרימנאלי וסינמה פרדיסו). אסור לשכוח כמובן את האופרות , וההצגות האיטלקיות הידועות, שגם אם לא תוכלו ממש ללמוד דרכן איטלקית, בוודאי תהנו מהן.

כמובן, שטיול לארץ המגף, יאפשר לכם ליהנות גם מחוויה מהנה של טיול בארץ קסומה, מפגש עם אנשים מעניינים, אוכל טוב וכאמור, חשיפה לשפה האיטלקית ותרגול שלה – ניתן ולנסות לתקשר עם אנשים בשפת האם שלהם.

לפני סיום, הנה מספר דברים שתלמדו במסגרת קורס איטלקית:

  • מבנה דקדוקי ומבנה של משפט באיטלקית
  • קריאה והגהה נכונה של מילים
  • יכולת לפתח שיחה באיטלקית
  • הרחבה אוצר מילים של השפה
  • הבנה של טקסטים על פי המשתמע ומה שבין השורות

איך לבחור את מסגרת הלימוד המתאימה?

אם גם אתם מתעניינים להתחיל הליך של לימוד איטלקית, חשוב שבשלב הראשון תבינו מה האפשרויות המוצעות לכם ובין היתר: קורסים פרונטליים, לימודי איטלקית אונליין, שיעורים פרטיים והרשימה עוד ארוכה.

בשלב ראשון, כדאי שתכיר כל אחת מאותן האפשרויות ללימודי איטלקית והחוויה אשר אותם לימודים מציעים.

בשלב הבא, כדאי גם לאסוף מידע גם מי עומד מאחורי כל מסגרת, האם מדובר במסגרת בעלת שם ומוניטין – ההמלצה היא לנסות גם לקבל המלצות וחוות דעת על אותה המסגרת.

בשלב הבא, ההמלצה היא להבין מה הקורס כולל מבחינת פרמטרים כמו: היקף הלימוד, נושאי הלימוד, משך הלימוד ועוד..

במידה ויש לכם מטרה מסוימת בגינה אתם נרשמים ללימודי איטלקית – לדוגמא, לצורך עבודה. חשוב שתבחרו במסגרת ובקורס איטלקית אשר יספק לכם את הידע והכלים להם אתם זקוקים.

דגש על כל הפרמטרים הללו יתווה לכם את הדרך לעבר הבחירה האופטימלית במסגרת של לימודי איטלקית.

מעוניינים ללמוד איטלקית ברמה גבוהה? תשאירו פרטים אנחנו נדאג שיחזרו אליכם בהקדם. בינתיים אתם מוזמנים לקרוא כאן עוד אודות לימוד איטלקית ואודות המוסדות המלמדים את השפה

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי