לימוד אנגלית לכל תלמיד

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לימודי אנגלית- לכל אחד ובכל מקום

אם תמיד חלמתם ללמוד אנגלית מהבסיס או לשפר את הרמה הקיימת בוודאי תשמחו לשמוע כי כיום יש לכם אפשרויות רבות ללמוד אנגלית ושפות נוספות בהתאם לרמה בה אתם מעוניינים. קורס לימוד אנגלית מוצע בבתי ספר רבים שעיקר התמחותם היא אנגלית, בבתי ספר לשפות המציעים מגוון קורסים במגוון שפות, כמו למשל לימוד ספרדית, צרפתית, גרמנית ועוד, או באמצעות קורסים מקוונים המוצעים באינטרנט.
 

לימודי אנגלית אינטראקטיביים

אם עד היום בתי הספר לאנגלית הציעו לימוד אנגלית במקום מוגדר, כיום האינטרנט פתח את שעריו גם למסלולי הלימודי של בתי הספר לשפות וניתן להירשם אל קורסים רבים המציעים שיעורי אנגלית בקבוצה ותרגול אנגלית אינטראקטיבי על ידי כניסה אל האתר של בית הספר מהבית ותרגול כל השיעורים והתרגילים אשר המרצה נתן בעת השיעור. ישנם בתי ספר ללימודי שפות המציעים מסלול מקוון ומסלול לימוד אנגלית בקבוצות קטנות בבית הספר ואילו בתי ספר אחרים מציעים מסלול משולב המעניק לסטודנט את היתרון של תרגול בכל יום ובכל שעה מול האינטרנט בנוסף לשיעורים בכיתה.

לימודי אנגלית- היכן ניתן ללמוד?

  • וול סטריט- בית ספר לאנגלית בפריסה בינלאומית מציעה מגוון קורסים לאנגלית בסניפים שונים ברחבי הארץ. בית הספר מתחייב להתאים את המסלול לתלמיד צרכיו והמטרה העיקרית בגינה הוא נרשם ללימוד אנגלית. בית הספר משלב בין לימודים בקבוצות קטנות בכיתה לבין למידה באמצעות המחשב. בית הספר מציע קורסים של לימוד אנגלית עסקית, כלים שונים ללימוד השפה האנגלית, קורסים למתחילים, מתקדמים ועוד.

רמה- ישנן 19 רמות. לימודים של כל רמה נמשכים כשלושה חודשים.

עלות- מחיר עבור כל שתי רמות לימוד עומד על כ- 5000 ₪.

  • ברליץ- בית ספר בינלאומי ללימודי שפות. מהרגע הראשון בו מגיעים לבית הספר מדברים רק בשפה של הקורס. בית הספר מציע מסלולים רבים של לימוד אנגלית, כמו למשל לימוד אנגלית עסקית, מסלול מזורז, לימוד קבוצתי, לימוד אישי ועוד. התוכנית גם כאן מותאמת לתלמיד. משך הקורס הוא 42-48 שעות לימוד. בנוסף ניתן להירשם גם אל לימוד צרפתית, ספרדית ושפות נוספות.
  • בית ספר אמריקאי- בית הספר מציע לימוד אנגלית בעשר רמות, קורסי הכנה לבחינות אמיר, GMAT ועוד. הלימודים נערכים בקבוצות קטנות.

 
לימוד אנגלית- כדאי לדעת

  • תנאי קבלה- אין תנאי קבלה לקורסים של מתחילים. לגבי קורסים ייעודיים, כמו למשל אנגלית עסקית ואנגלית למתקדמים תהיו מחויבים להיות ברמה מסוימת של אנגלית. רוב המקומות בודקים התאמה.
  • מחירים- המחירים בבתי הספרים משתנים בהתאם למסלולים המוצעים לתלמידים. ממוצע המחירים לכל רמה הוא כ- 2000 ₪.
  • לימודים עד הצלחה- קיימים בתי ספר לשפות אשר מציעים לימודים עד אשר הלימודים הצליח להגיע לאותה רמה אותה הוא קבע בתחילת הלימודים.
  • שפת אם- וודאו כי כל המורים באותו בית ספר דוברי אנגלית שפת אם.

 
מעוניינים ללמוד אנגלית ולהצליח? השאירו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו יתאימו לכם קורס לימוד אנגלית בהתאם לרמה המתאימה לכם ובהתאם למטרה שלשמה אתם מעוניינים להירשם אל לימודים אלו.

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי