לימוד צרפתית – 39 מדינות בכף ידיכם..

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

קצת על השפה הצרפתית

האם ידעתם כי בכ- 39 מדינות ברחבי העולם השפה המדוברת היא צרפתית, מעל ל- 100 מיליון אנשים מגדירים שפה זו כשפת האם שלהם ומעל ל- 220 מיליון איש דוברים את השפה? השפה הצרפתית מוגדרת כאחת השפות הרומאנית החשובות ביותר. השפה מקושרת לתרבות עשירה ואנשים רבים מעוניינים ללמוד את השפה אם ממניעים עסקיים, אם משום שהם מעוניינים לנסוע ולטייל במדינות בהם דוברים את השפה או משום שהם אוהבים את הניב המיוחד של השפה ומעוניינים לקרוא מחזות, שירה ולראות סרטים בצרפתית.
 

לימוד צרפתית- היכן ניתן ללמוד?

  • הקולג' הצרפתי- מציע קורס למתחילים רמה 1 בו תלמדו אוצר מילים רחב, כללי תחביר, שיח בסיסי, קריאה וכתיבה בסיסיים. בנוסף, ישנם 6 קורסים נוספים למתקדמים, קורס סופריור המיועד לדוברי השפה הצרפתית המעוניינים לשמר את השפה, קורסים לאנשי עסקים ושיעורים פרטיים. ניתן ללמוד במגוון מסלולים, כמו למשל מסלול של פעם בשבוע, מסלול דו שבועי, מסלול מרוכז בקיץ ועוד. שיטת הלימוד היא שיטת השיח הצרפתי המדובר.
    הלימודים מתקיימים בסניפי הקולג' הצרפתי באזור המרכז, השרון, אשקלון ואשדוד.
  • ברליץ- בית הספר לשפות הידוע בכל רחבי העולם ובישראל מציע לימוד צרפתית בשיטת הדו שיח. כל המורים דוברי השפה ברמת שפת אם. הלימודים בקבוצות קטנות. הלימודים מתקיימים בסניפי ברליץ בכל רחבי הארץ. ברליץ מציעים קורסים בשפות שונות, כמו למשל לימוד אנגלית וכן לימוד השפה הספרדית.
  • גלובל וואן- קורס צרפתית המתמקד בדיבור, קריאה והכרת מבנה השפה וכללי הלשון. בשיעורים המורה מדבר אך ורק בצרפתית והתלמיד נדרש לענות לו בשפה זו. הלימודים מתקיימים בסניף בהרצלייה ובתל אביב. ניתן להירשם בגלובאל וואן גם אל לימוד ספרדית.

לימוד צרפתית- חשוב לדעת

  • עלויות- קורסים למתחילים יעלו לכם מ- 2600 ₪ ועד 4000 ₪.  העלות של קורסים למתקדמים הם כ- 4000 ₪ ומעלה.
  • שעות הכלולות בקורס- בין 60 שעות ל- 80 שעות.
  • שיטות לימוד- ניהול דיאלוגים בין התלמיד למורה בשיעורים, לימודים פרונטאליים קבוצתיים, שיעורים פרטיים ולימודים באמצעות מקוונים (אינטרנט)
  • קבוצות לימוד- בין 10-15 איש בכל קבוצה.

 
לימוד צרפתית- ומה הלאה….

כידוע, בעשור האחרון מדי קיץ הצרפתים פוקדים את מדינתנו וניתן להדריך אותם ולעזור בבתי המלון במגוון שירותים. ניתן להגיש מועמדות למכרז זה או אחר בשגרירות הצרפתית, לעבוד בחברת תרגום, בהוראת צרפתית, לצאת לטיול בצרפת ולהרגיש "בבית" ועוד.
 
החלטתם כי גם אתם מעוניינים ללמוד את אחת השפות המדוברות ביותר בעולם אך אין לכם זמן או כוח להתחיל ולטלפן לבתי ספר שונים? אנו נעשה בשבילכם את העבודה ונתאים לכם את המסלול הנכון למטרה שלכם. השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי