לימוד אנגלית – בואו ללמוד את השפה שכולם מדברים

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

קצת מוזר לדבר על לימוד אנגלית בעולם שכולו כך נדמה מתנהל באנגלית. כל ישראל יודע שהעברית בת זמננו משתנה ומקבלת מדי יום כך נדמה ביטוי או מילה באנגלית אל חיקה. שלא נדבר על עולמות כמו עסקים, מוסיקה, מסחר, קולנוע , טלוויזיה, שמזמן הפכו לדבר בשתי שפות, ולא ברור מה קודמת למה, אנגלית או עברית.

ובכל זאת לימוד אנגלית נחשב גם היום לפופולארי ביותר במסגרת לימודי שפות, כשאחריו נמצאות שפות כמו ספרדית וסינית, שאומנם נחשבות פופולאריות מאוד אך לא השתלבו בשפה כמו האנגלית. למה זה ככה, למה מדובר בתחום הלימוד הכי פופולארי בעולם השפות, הרי יש לנו מספיק כלים ללמוד אנגלית , אם זה באופן עצמאי דרך ספרים, סרטים, מוזיקה, טלוויזיה ועוד ואם זה במסגרת רשמית של לימודי תיכון ובית ספר יסודי.

ובכן ההסבר הוא פשוט, וכדי לא להרחיב במילים, נציג אותו באמצעות קורסים אותם תוכלו למצוא במסגרת לימודי שפות בבתי ספר ייעודים לכך:

אנגלית לילדים– נכון שהורים נוהגים ללמד את ילדיהם אנגלית כבר בגיל צעיר, בעיקר באמצעות צעצועים, דיסקים וספרים אך על מנת להשתלב היטב במקצוע במסגרת בית ספר, רבים מעדיפים לרשום אותם לקורס אנגלית לילדים. מדובר על קורס שמתחיל עוד בטרם נכנסים לבית הספר וברוב המקומות הוא כולל גם אפשרויות לימוד לכל הילדים בגיל בית ספר יסודי. ההסבר הוא פשוט, אסור לתת לילד להיכשל , לשם כך עליו לקבל תגבור בלימוד השפה.

אנגלית אקדמית– לא רק שאוניברסיטאות דורשות פטור מאנגלית בשנה הראשונה ללימודי התואר אלא שרוב המקצועות חומר הקריאה הוא באנגלית. קורס אנגלית אקדמית מאפשר לקבל עזרה הן בקריאת חומר אקדמי באנגלית והן בכתיבת עבודות בשפה זו. אגב, סטודנטים שיוצאים ללמוד באיטליה נרשמים אל מסגרת לימוד איטלקית דומה או מי שיוצא ללמוד בגרמניה , יכול אף הוא ללמוד עוד בארץ גרמנית לאקדמים.

אנגלית עסקית– ייתכן וזו אחת ההמצאות החשובות ביותר בתחום לימודי שפות. לכאורה כל איש עסקים יכול לחשוב שאם הוא יודע אנגלית הוא לא צריך ללמוד כיצד מדברים ביזנס באנגלית. אבל כידוע עסקים זה לא רק שפה אלא גם תרבות ותרבות היא לא המילה המדוברת אלא גם שפת הגוף, הבעות הפנים וכדומה. אנגלית עסקית מאפשרת לאנשי עסקים לגלות כיצד עושים עסקים בשפה זרה ומבינים הכל. כאן חשוב לציין, שבעשור האחרון מתנהלים קורסים דומים במסגרת לימוד סינית עקב הידוק העסקים בין המדינות

אנגלית למבוגרים – מסגרת לימודים שנועדה למי שלא זכה ללמוד אנגלית בעת צעירותו מסיבות שונות. כאן אנחנו יכולים לספר שאנחנו רואים בעשור האחרון גידול עצום בכמות הנרשמים לקורסים אלו, הן בעיקר בגלל שאיכות החיים של המבוגרים (חמישים ומעלה לצורך העניין) עלתה ומכאן גם המודעות לתחביבים בשעות הפנאי, דוגמא גלישה באינטרנט או נסיעות לחו"ל, וכן להשלמת לימודים.

כפי שאתם יכולים להבין, את כל הכלים מהם נהנים הנרשמים לקורסים הנ"ל, לא ניתן לקבל באמצעות האינטנרט, טלוויזיה או קולנוע. יתרה מזו, כלים אלו מאפשרים להתמודד טוב יותר כאשר עומדים מול האינטרנט או מול אמצעים אחרים שמדברים אלינו באנגלית.

נקודה שחייבים לציין בכל אוניברסיטה יש חוג של לימודי אנגלית בסופו מקבלים תואר ראשון (עם אפשרות להתקדם ללימודי המשך). לא מדובר בלימוד רגיל של השפה, קרי קרוא וכתוב עם הבעה וכדומה אלא בלימוד לעומק הכולל ספרות אנגלית, בלשנות אנגלית, מיומנויות כתיבה, היכרות עם תרבות של מדינות דוברות אנגלית ועוד. 

היכן ניתן ללמוד אנגלית ברמה גבוהה?

ישנם בתי ספר שורה של בתי ספר ומוסדות ללימודי אנגלית, כאשר הפופולאריים ביותר הם:

  • ברליץ – בית ספר לשפות , שמאפשר לימוד אנגלית בגישות שונות, כולל קבוצות, באופן אישי, בחברות עסקיות, און ליין ועוד
  • וול סטריט – בית ספר ייעודי ללימודי אנגלית שעורך קורסים מגיל ילדים ועד מבוגרים, כולל אנגלית אקדמית וקורס אנגלית עסקית
  • דיאלוג – בית ספר ללימוד אנגלית מטעם האוניברסיטה הפתוחה, כולל אנגלית רגילה , אנגלית עסקית וכן לימוד הכנה והצגת מצגות באנגלית
  • הלן דורון – בית ספר ללימוד אנגלית שמיועד לילדים מגיל פעוטות ועד גיל נוער. נועד להיכרות ראשונה עם השפה, הכנה, תגבור והעמקת הידע עם השפה עד סיום התיכון

 
מעוניינים לדעת עוד על לימוד אנגלית?כאן תמצאו מאמרים ומדריכים בתחום, מחירונים של בתי ספר מובילים, אפשרות לקבל תשובות לכל שאלה מהמומחים שלנו, וכן לקבל פרטים על כל קורס באמצעות מילוי הטופס שנמצא בעמוד

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר

או

או השאירו פרטיכם ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי